Veranderen doe ik nooit - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu Veranderen doe ik nooit - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu

Veranderen doe ik nooit

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

03 Maart 2016 | Thailand, Bangkok

Mijn vader zegt altijd: een ezel stoot zich in t gemeen maar 2x aan dezelfde steen, een ezelin dat domme dier doet dat wel een x of 4(of zoiets). Nou weet ik niet wat voor dier mij dat maakt, maar zeker niet het slimste van de ark...
En de uitdrukking what doesn't kill you makes you stronger heeft ook z'n waarde verloren... Want zeg nou eerlijk, al die pech en lompigheid, maar ondertussen nog steeds niet s'werelds sterkste vrouw he

Maar wat is er nou eigenlijk gebeurd? Ik ben natuurlijk weer wat verloren, en dit keer niet zomaar iets, m'n hele portemonnee... Dit heeft m'n reis flink door de war gegooid, maar zoals ze wel s zeggen: when life gives you lemons, make lemonade, dat is me toch wel weer prima gelukt! Ik zal eens proberen kort samen te vatten wat er sinds m'n vorige verhaaltje is gebeurd.

Ik zou naar Hong Kong gaan om mijn visum te verlengen, maar door de omstandigheden ging dat niet meer dus had ik 2 weken om te vullen. Dus heb ik het wijze besluit genomen om Shirley weer in Thailand op te zoeken en daarna met Thomas (in Shanghai ontmoet) de eilanden onveilig te maken. Lekkere limonade moet ik zeggen! Heb t nu alweer prima naar m'n zin hier in de zon!

Maar nog even terug naar China, wat is er in Shanghai allemaal nog gebeurd in de week van Chinees nieuwjaar? Die week was ik vrij verloren, maar gelukkig had ik m'n lieve lerares Karen om me erdoorheen te slepen. Heel veel tijd met haar en haar Chinese vrienden doorgebracht. Veel Chinees praten, traditioneel eten en heerlijk veel gezelligheid

Op m'n werk ook alles rustig afgesloten en te gehaast afscheid moeten nemen van iedereen die ik hier heb leren kennen. Dus het staat zeker weer in de agenda om nog terug te gaan. Niet alleen om even rustig gedag tegen iedereen te zeggen,maar ook om m'n Chinese examen te maken. Dat is er nu in alle hectiek niet van gekomen.

M'n tijd in Thailand zit er ook alweer op, ik heb Thomas weer verlaten en zit nu in Bangkok nog even van de Thaise chaos te genieten. We hebben leuke feestjes meegepakt op Koh Pangang, toch leuk om te kunnen zeggen dat je een Full Moon Party hebt meegemaakt
Daarna zijn we doorgegaan naar Koh Tao waar we ons PADI open water hebben gehaald! Voor de Bolderheij's die dit lezen, in mijn duikklasje zat een vriend van Arie Bolderheij uit Canada! Hoe klein kan de wereld zijn!

Dit was het begin van het reisgedeelte van m'n trip. Hierna Singapore, Perth, Indonesië en Kuala Lumpur voordat ik iedereen in Nederland weer kom vervelen. Maar ik moet zeggen, dit leven bevalt me wel

Xxx tot snel!

Ps: ik weet niet waarom maar m'n poppetjes doen op dit moment helemaal niks, gooien m'n hele verslag in de war, dus de smileys laat ik bij deze aan jullie fantasie over!


  • 03 Maart 2016 - 13:24

    Anne:

    Chaos, verliezen, hectisch, rommeltje, haast, kwijt........Typische Sanneke.
    Maar wel gelukkig!

  • 04 Maart 2016 - 03:49

    PJ En Es:

    Bedankt Sanneke!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanneke

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 25572

Voorgaande reizen:

28 December 2016 - 27 Januari 2017

Ola guapos y guapas

17 Oktober 2012 - 15 April 2013

Mijn studiereis

11 November 2015 - 30 November -0001

Stage in Shanghai

Landen bezocht: