Fijne kerstdagen - Reisverslag uit Xi'an, China van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu Fijne kerstdagen - Reisverslag uit Xi'an, China van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu

Fijne kerstdagen

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

24 December 2012 | China, Xi'an

Lieve iedereen!!

Via deze weg wou ik jullie even een hele fijne kerst en een gelukkig 2013 wensen!!

Hier is voor de rest weinig veranderd. Ik leer nog steeds iedere dag iets bij en heb steeds meer gesprekken in winkels en in restaurants.

Foto's volgen wanneer mijn internet weer beter is, hier is het niet best. Volgende week ga ik een weekje reizen en daarna beginnen mijn lessen in Qingdao, ik hoop dat het internet daar beter is! Dan zal ik, denk ik, een uitgebreider reisverslag schrijven en weer nieuwe foto's uploaden!

Tot snel!!

xxxx

  • 24 December 2012 - 15:04

    Henriette En Piet:

    \ Hoi Sanneke
    wij willen jou hele fijne dagen wensen.
    verder ben ik benieuwd of je mij berichtje hed kunnen lezen.?
    ik meem aan van wel (een kind van je vader HA ha)
    verder gaat het met ONS AJAX redelijk tot goed
    je verder reisverslag afwachtend groeten wij jou


    HADOE henriette en piet

  • 24 December 2012 - 16:11

    Tante Henny En Ome Benny:

    Wij zullen jou missen met de kerst, maar het het heeft ook en voordeel, we hebben met het gourmetten minder fricandellen nodig (grapje) maar dat komt volgend jaar wel goed.
    groetjes en een goed 2013 xxxxxx.

  • 24 December 2012 - 16:48

    Tim En Anne:

    Lieffie wij hopen dat jij warme, gezellige en liefdevolle feestdagen hebt.
    dikke kuz en liefs

  • 24 December 2012 - 17:05

    Sadè En Ard:

    Hoi Sanneke, leuk om je verhalen zo te lezen! Wij willen jou via deze weg fijne feestdagen wensen! Heel veel plezier en succes verder, we houden je in de gaten =)

  • 24 December 2012 - 18:35

    Angelique.:

    Hoi Sanneke.

    Ook namens Frits heel fijne Kerstdagen gewenst en ook een geweldig 2013.

    Het zal wel raar zijn om in China te zijn met Kerst en Oud en Nieuw, gaat daar ongemerkt voorbij...........Nieuwjaar, het jaar van de Slang wordt dit jaar, hier in Nederland, op 10 februari gevierd...... dan ben je nog in China en als alles goed gaat heb je ook dat lekker in de tas, in China betekent het twee weken feest! De eerste tot en met de vijftiende dag van het nieuwe jaar 4710.
    Je moet dan ook niet denken dat je dan ook maar iets kunt bestellen vanuit Nederland, alles zit gewoon op slot........dus Fok, die dagen geen hightech horloge te krijgen. ;-p

    Hopelijk kan je gauw weer wat foto's plaatsen, hebben je de afgelopen weken gemist.........techniek, erg leuk als het je niet in de steek laat.

    San vanuit Nederland een dikke Kerst- en Oud en Nieuwknuffel voor jou van
    Frits en Angelique.
    Liefs en groetjes.

  • 25 December 2012 - 00:04

    Janneke:

    Hoi San,
    Jij ook een fijne kerst toegewenst en alvast een gelukkig 2013...
    Ik vind t echt heel bizar dat je daar gewoon Chinees aan t lullen bent! Knap hoor..
    Veel plezier... Liefs, Jans

    Ps. ome Fok en tante Ans, als jullie dit lezen heel erg bedankt voor de leuke kerstkaart :) Jullie ook fijne feestdagen toegewenst..

  • 27 December 2012 - 23:08

    Aart:

    Hallo Sanneke,

    Het is leuk af en toe je verhaal te lezen en je dan te realiseren dat je al weer ruim 2 maanden onderweg bent. Time flies. Ik hoop dat de reis nog steeds aan je verwachtingen voldoet en dat je het naar je zin hebt.
    Hoor regelmatig van je vader en moeder hoe het met je gaat. Blijf dus goed op de hoogte.
    Hier is weinig veranderd sinds je weg bent. Ja het weer. Nu nat en koud. Gelukkig kunnen we ons nu warmen aan de warme uitstraling van alle kerstversiering en de goede wensen die iedereen rondstrooit.
    Daarom wens ik jou voor het nieuwe jaar alle goeds, gezondheid, een prettig verblijf in China en dat je volop mag genieten.
    Ik zal er eentje op je drinken.
    Een warme groet van buurman Aart

  • 01 Januari 2013 - 13:57

    Opa En Oma Bolderheij:

    Hoi meisje,wij wensen jou een heel gelukkig en gezond 2013 toe en hopen je over een paar maandjes weer in onze armen te sluiten. Liefs en een warme groet van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanneke

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 25585

Voorgaande reizen:

28 December 2016 - 27 Januari 2017

Ola guapos y guapas

17 Oktober 2012 - 15 April 2013

Mijn studiereis

11 November 2015 - 30 November -0001

Stage in Shanghai

Landen bezocht: