Onderweg naar huis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu Onderweg naar huis - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu

Onderweg naar huis

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

16 April 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve iedereen,

De terugreis is begonnen!!! Ik zit nu in de Starbucks op het vliegveld van Maleisië en ik wou de laatste maand nog even voor julie samenvatten!!

De 3 weken met mijn ouders waren super gezellig!! Ik heb ook tussendoor de HSK 3 gedaan op mijn oude school in Shanghai. Het was super leuk om iedereen weer even te zien!! De test ging ook wel goed genoeg denk ik, en over een paar dagen krijg ik t resultaat, dus ben benieuwd!!!

De laatste 2 lesweken in Beijing waren gezellig en het was weer even heel leuk om na de weken vakantie echt met het Chinees bezig te zijn. De school was ook heel leuk, weer een leuke partij mensen ontmoet :) omdat ik veel in Beijing al gezien had in mijn eerste paar weken hier ben ik nu vooral met school bezig geweest. Ben wel nog even panda's wezen kijken in de dierentuin! Dat moest toch wel even, als je in China bent even panda's bekijken :)

Nu zit de reis erop en zoals dat met iedere reis gaat zit ik hier te bedenken hoe snel alles is gegaan, aan de ene kant lijkt het een eeuwigheid geleden dat ik in Xi'an was. Maar dat komt omdat ik tussendoor zoveel heb gedaan en gezien!! Aan de andere kant voelt het alsof ik gister voor het eerst naar Chinese karakters kee en me afvroeg hoe ik in godsnaam ooit 1 zinnetje moest gaan lezen. En ook de treinreis van Amsterdam naar Beijing voelt nog niet zo heel lang terug :)

Wil iedereen die dit heeft gelezen bedanken, vond het leuk om iedere keer jullie reacties te lezen en hoop ook dat jullie via mijn verslag genoten hebben van mijn reis. Als het ook maar een fractie was van hoeveel ik ervan genoten heb dan was het voor jullie ook al super :)

Hoop dat ik in Nederland niet teveel heb gemist, maar wil snel met iedereen bijkletsen om de nieuwtjes en roddels te horen :)

Tot snel!!!!!

xxxx

  • 16 April 2013 - 10:42

    Jan Van Der Heide:

    hoi spleetoog. leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. als je terug bent kom je toch wel een bakkie doen in de Jumbo want die heb je nog niet gezien natuurlijk. Ik ben benieuwd naar je verhalen. goede reis terug.

  • 16 April 2013 - 11:00

    Bert Van Klink:

    heey sanneke
    ik heb genoten van al je reisverslagen en goed om te horen dat je weer naar huis komt.
    We hebben je echt gemist op het voetbalveld. Maar één troost: er is de afgelopen tijd veel wedstrijden afgelast dus misschien nog veel voetballen bij thuiskomst. Een fijne en veilige terugreis gewenst en we spreken je vast wel bij het voetbalveld gr bert en de rest van de familie

  • 16 April 2013 - 11:54

    Jelte Bakker:

    Sann!
    Als trouwe nachtegaaltjes gaan we dit jaar weer de bata-nacht trotseren. Genoeg tijd om wat bij te kletsen lijkt mij. Leuk dat je straks weer in t land bent!

  • 16 April 2013 - 12:49

    Esther Smit:

    Hoi sanneke,

    Wat gaat de tijd hard. erg genoten van je reis verslagen. Kom je gezellig een keer langs in de winkel.

  • 16 April 2013 - 16:39

    Opa En Oma Bolderheij:

    Hoi meisje,
    Het was leuk om alles te lezen. Hopen je t.z.t. te zien en alles te horen. xxx

  • 16 April 2013 - 19:01

    Bert En Joke:

    Hoi Sanneke ,
    We vonden het erg leuk om je verhalen te lezen. We wensen je een vlotte en veilige terugreis.
    Hartelijke groetjes uit Vlaardingen.xx

  • 17 April 2013 - 20:13

    Trudy Leenders:

    sanneke ik ben blij dat je naar je zin gehad hebt en dat je toch veel geleerd en gezien hebt
    de tijd is snel gegaan nog niet zolang geleden kwam je afscheid nemen en nu ben je weer op de terugweg ik hoop dan ook dat je een goede reis hebt en misschien zien we je ook weer in de nieuwe winkel want die is mooi geworden een hele goede reis en tot ziens trudy van de oude c1000 doeg doeg

  • 18 April 2013 - 22:40

    Pieterjan En Esther:

    Hoi Sanneke,
    Welkom thuis!!!
    Wat een bijzondere reis heb jij achter de rug. Een ervaring voor het leven. Goed gedaan!
    Sterkte met wennen aan je kikkerlandje en succes met je volgende plannen.
    hartelijke groetjes,
    Pieter Jan en Esther

  • 19 April 2013 - 12:20

    Tante Henny En Ome Benny:

    Fijn,nu hoeven wij niet zo ver te reizen om jou te zien.
    xxxxx

  • 22 April 2013 - 19:50

    Henriette En Piet:

    HOI Sanneke
    Jammer dat je reis al weer is afgelopen
    het was zo leuk om telezen dat het zo goed ging met je chinees
    we wachten maar op het volgende avontuur
    heel veel groetjes HENRIETTE enPIET

    Hoi doe wanne en tot gaw

  • 23 April 2013 - 10:05

    Marjoke :

    Hee san!

    Ik reageer maar heeeeel af en toe zoals je merkt, heb het denk ik net zo druk met school als jij met je chinees!
    Heb net alles gelezen vanaf waar ik vorige x gebleven was :).
    Leuk om te lezen allemaal!
    En ook echt heel gaaf dat je chinees zo goed gaat dat je die test mag doen en zelfs al niveaus mag overslaan enzo, ging het bij mij ook maar zo goed op school haha!
    Ik ben trouwens ook wel benieuwd of je die toets gehaald hebt ??
    Vast wel, als ik dat zo lees!!

    Groetjes xxxxxxxxxxxxx
    Marjoke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanneke

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 25561

Voorgaande reizen:

28 December 2016 - 27 Januari 2017

Ola guapos y guapas

17 Oktober 2012 - 15 April 2013

Mijn studiereis

11 November 2015 - 30 November -0001

Stage in Shanghai

Landen bezocht: