Inpakstress - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu Inpakstress - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu

Inpakstress

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

17 Oktober 2012 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Lieve iedereen!
Vandaag is het zover, ik ga ervandoor!! :) 1 probleem: mn tas is nog niet ingepakt... STRESS!!! En ik ben al zo goed onder stress...

Dus vanmiddag nog maar s n paar pogingen wagen en uiteindelijk (ben ik bang) met 1 shirt 1 broek en 1 paar schoenen weg... backpacken is moeilijker dan je denkt :(

Vanavond om 19:01 zal ik vertrekken vanaf Centraal station en met de trein en n fijne reis van 38 uur naar Moskou gaan :) zie er een beetje tegenop want heb vaak al moeite met het stuk AP - A'dam Amstel... Maar ja het is nog niet eens mn langste treinreis deze reis dus ik zal eraan moeten wennen!! Lekker mn ereader mee en gaan!!!!!

Ik neem toch wel aan dat ik in Moskou een plek kan vinden met internet (en anders maar naar de mac) dus ik zal vanaf daar mn volgende verslag wel schrijven!!! Die zal ook iets uitgebreider worden maar moet nu nog zoveel doen!!!!

xx

  • 17 Oktober 2012 - 10:50

    Chaimmaarten :

    Hoi lieve schat

    Je moet niet stressen,
    In China hebben ze ook alles als je iets bent vergeten
    En veel goed koper
    Dikke kus je neefjes :-) xx

  • 17 Oktober 2012 - 11:25

    Frits:

    Laat je niet gek maken, meid. Komt met jou echt wel goed. Een heel goeie reis, pas goed op jezelf en geniet er van. Kijk bij daglicht veel uit het raam onderweg, volgens mij zie je dat nooit weer zo relaxed als vanuit de trein.
    XXX

  • 17 Oktober 2012 - 11:35

    Valérie:

    Joh, als je maar je paspoort, pinpas/creditcard, telefoon, ereader en opladers (wereldstekker?) en evt. medicatie hebt, zit je goed. De rest kun je overal kopen! En trouwens, gestresst weggaan is niet goed!
    Heel veel plezier! X

  • 17 Oktober 2012 - 11:59

    Do:

    Sann stresskip (mag ik eigenlijk niet zeggen, want ik ben net zo erg haha) maar gaat goed komen. De dingen die Valerie heeft gepost zijn het belangrijkste en de rest kun je overal kopen inderdaad. Succes met je laatste paar inpak uurtjes.
    En ga er vooral van genieten dat je op zo'n ontzettend gave reis gaat!
    Heel veel plezier! Liefs xx

  • 17 Oktober 2012 - 12:06

    Tante Henny En Ome Benny:

    Lieve schat :Met stressen kom je ook niet verder,voor de rest wensen wij een heel fijne reis en een heel leerzaam verblijf in china toe.
    XXXXX en tot over een half jaartje.

  • 17 Oktober 2012 - 19:35

    Wendy (c1000) ;):

    Coool! Ik ga je volgen. Heel veel succes en plezier!! Niet te veel stressen ;)

  • 17 Oktober 2012 - 19:37

    Anita:

    kan het me goed voorstellen allemaal hoor!!!

    Het is ook niet zo maar even een reisje....
    Ik wil je nogmaals heeeellll veeelllll succes en vooral plezier toewensen.


    Dikke kus van mij!!!

  • 18 Oktober 2012 - 12:04

    Jan En Ada:

    Zo, je bent onderweg!! En eerste nacht zit erop... Wel geslapen??

    Blijf lekker posten en we houden je in de picture...
    Geniet volop en heel veel succes!!!

    Liefs van ons

  • 18 Oktober 2012 - 20:01

    Oma En Opa Bolderheij:

    Lieve meid, alweer een dag verder. We gaan al aftellen. xxx oma en opa

  • 18 Oktober 2012 - 21:59

    Papa En Mama:

    Hoi, We hebben al gezien dat je veel reacties hebt erg leuk dit vraagt erom om goed op te letten en gezellig te delen. Dikke kus papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanneke

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 615
Totaal aantal bezoekers 25578

Voorgaande reizen:

28 December 2016 - 27 Januari 2017

Ola guapos y guapas

17 Oktober 2012 - 15 April 2013

Mijn studiereis

11 November 2015 - 30 November -0001

Stage in Shanghai

Landen bezocht: