M'n eerste woordjes - Reisverslag uit Peking, China van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu M'n eerste woordjes - Reisverslag uit Peking, China van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu

M'n eerste woordjes

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

05 November 2012 | China, Peking

Lieve iedereen,

Ik ben net terug van m'n eerste les, van 9-14 buffelen aan Chinees. Het was echt super leuk!!

Laten we bij het begin beginnen. Eergisteren heb ik de stad een beetje bekeken en de was gedaan, dat was na 2 weken reizen hard nodig!! Gister regende het echt keihard dus toen heb ik maar weer eens een rustdag ingelast.

Vandaag begon het allemaal, om half 9 moest ik aanwezig zijn bij een kamer in het Working People's Cultural Palace, dit ligt IN de verboden stad. Echt zo mooi daar!! Ik was veel te vroeg, maar na 5 minuten wachten kwam er nog iemand met me mee wachten, een Duitse vrouw Mariam, die later ook bij mij in de les zat.

We hebben vandaag de basis geleerd, gewoon de uitspraak van de letters en een paar Chinese karakters. Dat ga ik dus ook leren, echt helemaal gaaf!! Het was veel uitspraak en een gesprek beginnen.
Na deze les had ik nog een uur privé les, dit was helemaal intens. Of deze vrouw dacht dat ik al heel wat Chinees kon, of ze kon gewoon geen Engels. We vlogen in ieder geval echt door de opdrachten heen.

Morgen op naar les 2, heb er nu alweer zin in!! Nu hard aan m'n huiswerk!!

Tot snel!!

xxx
Sanneke

  • 05 November 2012 - 10:25

    Oma Henny En Opa Benny:

    Lekker makkelijk dan kun jij mooi chinees bestellen als je terug bent.

  • 05 November 2012 - 16:33

    Oom Bert En Tante Joke:

    你好 Sanneke 中文课程取得成功。爱伯特和笑话
    hallo Sanneke veel succes met de chinese les. liefs Bert en Joke
    (ja , daar heb je niet van terug he?, hahahaha)

  • 05 November 2012 - 16:33

    Oom Bert En Tante Joke:

    你好 Sanneke 中文课程取得成功。爱伯特和笑话
    hallo Sanneke veel succes met de chinese les. liefs Bert en Joke
    (ja , daar heb je niet van terug he?, hahahaha)

  • 06 November 2012 - 23:38

    Frits:

    Hoi Sanneke,
    Heerlijk om te lezen hoe enthousiast je bent over je verblijf en de lessen. Geniet er van, meissie! Als je weer thuis bent, zullen wij er vast wel wat van horen!

  • 07 November 2012 - 22:26

    Opaen Oma Bolderheij:

    Hoi meisje, Kan je al een hele zin zeggen en is de uitspraak niet moeilijk? We denken veel aan je. xxx

  • 07 November 2012 - 22:26

    Opaen Oma Bolderheij:

    Hoi meisje, Kan je al een hele zin zeggen en is de uitspraak niet moeilijk? We denken veel aan je. xxx

  • 08 November 2012 - 14:38

    Carla:

    Hee San Geweldig xxxx

  • 08 November 2012 - 14:38

    Carla:

    Hee San Geweldig xxxx

  • 08 November 2012 - 14:38

    Carla:

    Hee San Geweldig xxxx

  • 08 November 2012 - 14:38

    Carla:

    Hee San Geweldig xxxx

  • 08 November 2012 - 14:38

    Carla:

    Hee San Geweldig xxxx

  • 08 November 2012 - 20:59

    Willem En Conny:

    Hoi Sanneke,

    Wij vinden het knap, dat je al zover bent,

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanneke

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 25535

Voorgaande reizen:

28 December 2016 - 27 Januari 2017

Ola guapos y guapas

17 Oktober 2012 - 15 April 2013

Mijn studiereis

11 November 2015 - 30 November -0001

Stage in Shanghai

Landen bezocht: