De laatste maand!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu De laatste maand!! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu

De laatste maand!!

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

18 Maart 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Lieve iedereen!

De laatste 31 dagen zijn alweer ingegaan, wat is het allemaal hard gegaan. Of nou ja vandaag zijn het 30 dagen want ik ben 1 dagje te laat met het posten van dit stuk. Dat is natuurlijk niet mijn schuld... :)
Want, zaterdag heb ik pa & ma opgehaald van Hong Kong International airport. Blaadje in mn hand, voor als ze me niet meerr zouden herkennen ("pa & ma" stond erop) stond ik daar tussen de taxichaufs en de tourgidsen te wachten tot ze de aankomsthal in zouden komen!

Die avond hebben we gewoon weinig gedaan en zoveel mogelijk geprobeerd hun jetlag te ontlopen :) dus lekker op tijd naar bed! Gister begon onze weg richting het doel: "zie zoveel mogelijk Hong Kong in 3 volle dagen". Dus dan maar doen wat toeristen met weinig tijd doen: de tourbus op!! Was allemaal toch wel weer best wel geslaagd. Veel gezien en vandaag voor dag 2 de bus in voor het zuidelijke deel van Hong Kong!!

Zelf ben ik nog druk bezig met leren tussendoor. Ik moet natuurlijk die HSK level test voorbereiden, wat erg veel tijd kost. En door wat mailcontact heeft mn nieuwe school mij gevraagd om het boek waar ik in Shanghai mee bezig was zelf af te maken zodat ik in Beijing nog een level hoger in kan stromen!!!

Tot snel!!

xxxx

  • 18 Maart 2013 - 09:03

    Chaim En Maarten :

    嗨 san,我现在有一个很有趣的挑战。哈哈现在就这样,我可以现在写负荷的废话,因为其他的读这一步,但我会。我们要说,我们很多到你每次来读,还找地图很漂亮你发送时的故事。得不到很好的是您已经使用符号为你的妈妈和爸爸因为他们认识到你不再你将现在已经有了倾斜的眼睛。哈哈喜欢这里你们有几个三分球,取笑它的时间。问候,我们

  • 18 Maart 2013 - 10:40

    Tante Henny En Ome Benny:

    Met drie man op stap is natuurlijk leuker als alleen,vooral om dat het ook nog bekenden zijn.

    xxxx

  • 18 Maart 2013 - 11:34

    Nicole:

    He Sann!
    Heel veel plezier nog de laatste 30 -1 dagen, geniet lekker van het bezoek van je ouders !
    Liefs Nicole

  • 18 Maart 2013 - 21:39

    Pieter Jaan En Esther:

    Hallo Sanneke, doe je de hartelijke groeten aan je pa en ma!
    Esther en Pieter Jan

  • 19 Maart 2013 - 10:43

    Frits:

    En? En? En? Herkenden ze je nog of liepen ze dat leuke Chinese kind straal voorbij?
    Heel veel plezier met z'n drietjes!

  • 21 Maart 2013 - 11:58

    Ada En Jan Plagge:

    Hallo daar, genieten jullie een beetje van alles wat jullie daar zien, jullie zullen wel veel indrukken opdoen.
    word het daar al even warmer? hier is het berekoud, gure wind, we willen lente maar daar moeten we nog even op wachten.
    We hebben leuk nieuws Sabrina en Peter zijn de trotse ouders geworden van een DOCHTER, genaamd TESSA, een prachtig meisje gaaf gezichtje mooi roze, dus wij zijn zeer trotse OPA en OMA, als je op facebook kan zie je een foto van haar.
    Jullie genieten er nog maar flink van en we zien elkaar 6 april met gourmetten, Ans Fok en Sanneke veel plezier, groetjes Jan en Ada

  • 23 Maart 2013 - 15:03

    Henriette En Piet:

    HOU Sanneke
    vind je het niet jammer dat het er weer bijna op zit ?
    wij zijn wel heel benieuwd naar jouw ervaring en kijk op china
    verder hopen wij dat je deze laaste maand nog veel kunt genieten van alles
    doe jullie vorder en moeder de groette en bedankt ze voor de kaart
    zeg maar dat het een hele mooie middag geweest is
    meer weet ik op dit moment niet dus zeg ik mar HAUDOE EN TOT GAW

    Groette Henriette en Piet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanneke

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 25520

Voorgaande reizen:

28 December 2016 - 27 Januari 2017

Ola guapos y guapas

17 Oktober 2012 - 15 April 2013

Mijn studiereis

11 November 2015 - 30 November -0001

Stage in Shanghai

Landen bezocht: