Ik kwam, ik zag en ik verdwaalde - Reisverslag uit Peking, China van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu Ik kwam, ik zag en ik verdwaalde - Reisverslag uit Peking, China van Sanneke Bolderheij - WaarBenJij.nu

Ik kwam, ik zag en ik verdwaalde

Blijf op de hoogte en volg Sanneke

02 November 2012 | China, Peking

Lieve iedereen,

Ik ben aangekomen in Beijing :) en over 3 dagen begin ik met mijn lessen. Ik dacht mooi om 14:30 aan te komen dan snel naar mn hotel en nog een leuk dagje dingen zien. Het liep allemaal iets anders dan verwacht.

Eigenwijze Sanneke ging wel even met de metro... Tip 1: bepakt en bezakt kan je beter een taxi nemen en later proberen het metronetwerk hier te veroveren. Punt 1: ze hebben alleen roltrappen naar boven, niet naar beneden. Punt 2: je moet natuurlijk wel weten waar je heen moet. Dit alles resulteerde in Sanneke helemaal aan de verkeerde kant van de stad :P toen ik na een cappuccino-en-wifi-momentje doorhad waar ik heen moest ging ik weer onderweg. En dan kom je aan, heb je zo'n fijne roltrap naar boven en dan zet je je kar verkeerd neer waardoor je wieltje afbreekt... wat moet je dan?! Dus ik heb voor het eerst deze reis officieel gebackpackt (werkwoord? geen idee, klinkt leuk) alleen is dat leuk voor 10 minuten en niet voor 1,5 uur... ik voel me officieel invalide op dit moment mn rug voelt alsof er een kudde olifanten overheen heeft gelopen... Tot overmaat van ramp begaf ook mijn laptoptas het waardoor ik echt als een idioot met mijn tassen en een rug als quasimodo over straat liep...

Maar goddank ben ik in mijn hotel aangekomen, nou ik moet eerlijk zeggen dit ga ik wel redden voor 3 weken :) het is een mooie kamer met een restaurant beneden.

Morgen ga ik of met spierpijn op bed liggen of de buurt is even verkennen dat hangt er vanaf wat hoe mijn rug morgenochtend voelt :)

Tot snel,

xx
Sanneke

ps: facebook doet hier helemaal niks, dus dit gaat een half jaartje afkicken worden :) ik kan dus ook mijn verslagen niet meer doorlinken naar mijn facebook

  • 02 November 2012 - 15:25

    Chaim Maarten:

    O jee ik zou op zoek gaan naar een nieuw karretje
    Je hebt naar een rugje
    Dikke kus ons

  • 02 November 2012 - 15:27

    Tante Henny En Ome Benny:

    Had maar even gebeld.dan was ik het wel komen maken(als het niet zo ver was)

  • 03 November 2012 - 14:41

    Piet Henriette:

    hoi sanneke wij dachten jij bent net zo handig als je ouders ?en maakt dit even, maar we willen je toch heel veel pezier en succes wensen, met AJAX gaat het redelijk, Groeten HENRIETTE PIET

  • 03 November 2012 - 14:41

    Piet Henriette:

    hoi sanneke wij dachten jij bent net zo handig als je ouders ?en maakt dit even, maar we willen je toch heel veel pezier en succes wensen, met AJAX gaat het redelijk, Groeten HENRIETTE PIET

  • 03 November 2012 - 14:41

    Piet Henriette:

    hoi sanneke wij dachten jij bent net zo handig als je ouders ?en maakt dit even, maar we willen je toch heel veel pezier en succes wensen, met AJAX gaat het redelijk, Groeten HENRIETTE PIET

  • 03 November 2012 - 15:46

    Opa En Oma Bolderheij:

    Hallo meisje, Ben je inmiddels een beetje uitgerust en hoe gaat het met je rug. Wanneer ga je naar les om chinees te leren? Wees lief voor jezelf en voorzichtig. Groetjes en xxx

  • 03 November 2012 - 15:46

    Opa En Oma Bolderheij:

    Hallo meisje, Ben je inmiddels een beetje uitgerust en hoe gaat het met je rug. Wanneer ga je naar les om chinees te leren? Wees lief voor jezelf en voorzichtig. Groetjes en xxx

  • 04 November 2012 - 16:23

    Esther En Pieter Jan:

    Hoi Sanneke,
    Wat een belevenissen allemaal. Vooral om je laatste reisverslag moesten we wel lachen om hoe je je tegenslagen beschrijft. Succes, Sanneke de Dappere!

  • 11 December 2012 - 16:36

    Willem En Conny:

    Hoi Sanneke,

    Bedankt voor je kaartje, en succes weer met
    de lessen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanneke

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 25533

Voorgaande reizen:

28 December 2016 - 27 Januari 2017

Ola guapos y guapas

17 Oktober 2012 - 15 April 2013

Mijn studiereis

11 November 2015 - 30 November -0001

Stage in Shanghai

Landen bezocht: